One week to go...

Riktigt seg dag har det varit idag. Min käre vän Sayeh( som förresten fyller 20 nu, GRATTIS !) sov här inatt. Igår var vi hemma hos Emilia och Mitchell och åt lite god middag(kyckligsallad) och drack lite gott osv. Skulle egentligen gått ut, men det blev inte riktigt så. Alla blev ni nog lite otaggade efter ett tag.

Har endast suttit och pillat med min nya lilla dator hela dagen och kollat på The Hills och The City och även Scream. Första gången jag ser den faktiskt, var det meningen att man skulle bli rädd av den? hahaha, nej men jag kan inte precis påstå att jag tycker det är så mkt skillnad på den och Scary Movie, förutom dom "roliga" inslagen i Scary Movie då men.. hmm, nej ingen skräckfilm för mig inte.

Funderar nu starkt på att kanske ta mig en sista cigg, spela lite sims eller nåt annat spel på datorn. Sen blir det sängen, åker till Kungälv imorgon. Träffa mormor och köpa en kamera och sen blir det stan med mamma. Grekisk mat och Avatar ! Can't wait !

Och på tisdag ska jag klippa mig :D äntligen ! har behövts ett tag nu !

Menmen, iaf. Sleep tight, my friends and frenemies !
Mims


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0