It's sunny outside !

Här är det skit skönt väder ska jag berätta för er, här finns ingen snö och inga minusgrader. Just nu är det bara fem plusgrader, men solen skiner och värmde mig så underbart i ansiktet förut när jag var ute för morgonciggen. Hundarna Bisquit och Cola välkomnade mig med lite lek och pussar. Tänkte faktiskt lägga in lite bilder på dom här, men det verkar inte funka här idag. Eller inte för tillfället iaf, så jag gör ett inlägg senare och lägger in alla bilder jag tagit idag, kanske får ni något hum om hur jag bor då osv :)


Verkar som att jag är helt själv här idag, eller iaf nu på morgonen. Stötte inte på någon i hela huset, iofs ganska lätt att inte göra det med tanke på hur stort det är och alla dessa jävla gångar. Kommer ta ett tag innan jag kan navigera mig runt perfectly ! Men mysigt är det, speciellt på dagen. På kvällen är det väldigt mörkt och känns lite som ett spökhus. Men ni som känner mig vet ju att jag tycker om spöken och allt som hör till. Jag kanske får riktiga roliga upplevelser här som jag kan berätta om, who knows ;)

Nu ska jag faktiskt göra iordning lite i rummet, packa upp lite skit och fixa och dona. Men sen går jag nog ut, om det så bara är att sitta ute i solen så är det så jävla gött. Det är typ vår här liksom, och vem tackar nej till det när man tänker på hur kallt det är hemma i Sverige. Jag längtar så tills sommaren !!!

Big love
Mims

Kommentarer
Postat av: sandie

2010-01-18 @ 16:21:14
URL: http://dah
Postat av: sandie

Jag vet inte riktigt, men av någon anledning vill jag inte alls att du ska skriva om vädret du har där långt borta! Jag saknar solen, har inte träffat henne på flera flera veckor and it's killing me. Så jag vill inte alls veta att du har det solit, dumsnut. Miss you! lalalove <3

2010-01-18 @ 16:22:44
URL: http://dahlqviist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0