Got some time to kill.

Namn: Madeleine
Kallas för: Mimmi, Mims
Stjärntecken: Kräfta
Höger eller vänsterhänt: Höger
Piercingar: Läppen
Tatueringar: Fyra, två på fötterna, en i nacken o en på sidan magen
Längd: 169? HUR FAN SKA JAG VETA? :P
Skostorlek: 39/40
Hårfärg: Brunt
Fräknar: nej inte direkt, kanske på sommaren. Men leverfläckar har jag minsann!
Motto: Live your dreams, conquer the world!
Önskar du att du bodde någon annanstans? För tillfället bor jag "någon annanstans"
Tycker du att du är attraktiv? När jag har mina bra dagar.
Dricker du? Ja
Röker du? Jupp
Vilket schampo använder du?
Elvital
Vilken parfym använder du? Tommy Hilfiger någonting
Vad är du rädd för? Att stå ensam kvar.
Gillar du att tvätta? Nej, vet inte riktigt hur man gör.
Gillar du berg- och dalbanor? Absolut! Åk Insane på Grönan!

SENASTE..
Filmen du hyrde?
Har inte hyrt film på evigheter
Filmen du köpte? Har inte köpt film på evigheter (a)
Låten du hörde: You and me- Lifehouse
Låten du laddade ner? No idea
Personen du ringde? Mamma
TV-program du såg? Ingen aning
Person du tänkte på? Pappa
Boken du läste? Brisingr
Personen du fick e-mail av? Någon som var intresserad av Au pair
Personen du fick brev av? Nordea HAHA
Personen du fick sms av? Martin
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Long time ago
Saken du köpte? Cigaretter.
Du gjorde idag? Rökte haha


FAVORIT…
Låt:
Går inte att välja en låt :S
Sak att göra: Lyssna på musik
Dryck: Öl
Kläder: T'shirtar
Film: ööh, Finding Neverland var bra....
Bil: Volvo C70
Serie: Ghost Whisperer


HAR DU NÅGONSIN…
Gråtit över en pojke?
Ja
Gråtit över en flicka? Ja
Ljugit för någon? Ja
Blivit arresterad? Ja i Cypern haha
Träffat någon från internet på riktigt? Nej


ANTAL…
Gånger ditt hjärta brustit?
ett antal gånger
Hjärtan brustet på grund av dig? Jag vet inte
Tjejer du kysst? Sayeh, Agnes. Haha, vet ingen mer?
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Några stycken :).
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Aldrig tror jag

Brukar du svära mycket ? ja fan det är la klart det eller?
När stiger du upp på morgonen? 8.
Vad ska du göra ikväll? Sova
Vad är du allergisk mot? Inget, har dock vart allergisk mot julmust? :S ganska sjukt
Var har du ont? Min rygg, träningsvärk.
Använder du hårspray? Nej.
Kan du stå på händer? Tror inte det
Salt eller socker? Båda
Gillar du ketchup? aa
Är du glad nu? Nja
Var du glad igår? Ja
Vad dansar du till? En skön låt, helst lite reggeaton.
Stockholm är… ? bra
Göteborg är… ? Bättre
Kan du sjunga? Ja klart, det kan väl alla? Det låter dock inte bra.
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti
Land du vill besöka? Sverige.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0