Change this lonely life.

I want you to show me.

Är just nu jävligt otroligt trött, är otroligt segbakis efter en riktigt rolig kväll igår. Hade väldigt trevligt med mycket trevliga människor. Blev lite gråtmildt när jag sa hej då till allihopa bara, det kändes hyfsat jobbigt faktiskt. Men det är ju mitt egna val det här så jag måste hålla mig till det. Och hoppas att jag står ut så länge som möjligt, vill inte riktigt tänka på hur det ska bli att säga hej då till mamma. Eller att inte ha Wilma sovandes i sängen varje natt, inga bröder att snacka med och inte tryggheten av att alltid ha mamma vid min sida. Det är ju något jag behöver göra detta, men det gör det ta mig fan inte lättare.

Tog en del kort igår, men orkar inte lägga in dom. Jag antar att jag behöver göra iordning denna lilla datorn nu så att jag kan göra färdigt alltihopa. Hade vart skönt att vara helt färdig, så man kanske kunde hitta på något annat en liten stund. Men nu ska jag iaf hitta på något annat, spela ett spel eller något liknande. Vill egentligen kolla på film med M, men känns som att ja inte kommer hinna. Fast det är väl jag i ett nötskal, tror alltid att jag inte har någon tid. Men vad gör jag framför datorn liksom, i'll leave this place really soon. Och då borde man väl kanske leva livet lite mer. Vad vet jag, detta var allt för mig. Hör av mig imorgon när jag kommit fram. Och ska ta massa kort på huset så ni ser hur jag kommer att bo !

Follow me, into my dreams.
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0