Can't stop now!

Tycker jag var duktig imorse som kom upp innan tio. ( Min käre mor kom dock in några fåtal gånger och försökte ruska liv i mig) Började dagen segt med morgoncigg och sedan kollade jag lite bloggar, tycker om att kolla på PH deltagarnas bloggar faktiskt. Och jag är inte som er andra, jag är efter. Jag började nämligen kolla på Paradise Hotel i förrgår. Har inte tid att sitta vid tvn så jag kollade på internet och fastnade direkt. Ruskigt roligt faktiskt, påminner lite om min förra sommar hemma hos Emilia hela sommaren, eller var det inte det vi sa Sayeh? Jag vet ju redan tyvärr vem som vinner, eftersom någon var tvungen att skriva det på Facebook. Tråkigt, men samtidigt kan det bli kul att se hur den personen bär sig åt för att vinna. Favoriterna för mig är och har varit Catja, Andreas, Cimon och Greta! Hoppas dom kommer långt.


Tycker att jag ser otroligt bred ut här, men jag lovar. Det är fel på Emmas kamera, jag ser aldrig bred ut! Promise, please believe me?

Jaja whatever liksom, sitter nu i ett bombnedslag alltså mitt rum som ser för jävligt ut nu. Har börjat rota fram allt jag ska ha med mig när jag åker, och det är en del. Hoppas att allt får plats i resväskan. Är ju ganska mycket man ska ha med sig när man ska vara borta ett halvår. Längtar redan till sommaren, kanske lite för att jag plockade fram lite shorts och linnen idag? Hoppas och tror att tiden i Irland kommer att gå otroligt fort, så kommer jag hem till en underbar svensk sommar och till mina vänner. Och efter sommaren, när allt börjar bli mörkt igen. Då drar jag igen ;) det är givet.

Kan inte riktigt sluta lyssna på I see you med Leona Lewis, nämligen the endtrack of Avatar! Riktigt bra, om ni ska se den, se den i 3D. Man kan dock bli lite yr i början, haha, eller det blev jag i alla fall.

Life is ours, we live it our way.
Mims

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Nej, du ser inte bred ut och nej det är inte fel på min kamera! Jävel! ;)

2010-01-22 @ 17:16:19
URL: http://emmadetterberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0