Looking at you through the glass, don't know how much time has passed.

Ligger just nu i min uppvärmda säng ! Vilket är otroligt skönt måste jag säga, att krypa ner i en säng som redan är varm och som man inte behöver värma upp själv.

Barnpassningen gick bra, kollade på en film med barnen. Sedan fick jag de två yngre att gå och lägga sig tidigt, otroligt smidigt faktiskt. De var otroligt duktiga och lyssnade bra, så jävla skönt att de somnar fort och inte är ungar som är gnälliga och inte kan somna. Lilly fick stanna uppe ett tag med mig, vi drack varm oboy, spelade guess who och åt en rise krispie square ! Efter det kollade vi på lite Idol innan jag kollade klockan och märkte att det var lite väl pass bedtime för Lilly. Det är ju en morgon imorgon också, hoppas att den där jävla festen blir bra. Tur att Katie och Tom är så trevliga, funderar fortfarande på vad fan jag ska ha på mig. TÄNKER INTE HA HÖGKLACKAT, det är absolut inte jag. Skulle känna mig urfånig, speciellt om jag inte har mina egna kläder på mig. Nej får ta och fixa det där imorgon faktiskt. Måste man ha högklackat så stannar jag hemma :D haha

Hoppas eran fredagkväll är spännande och fyllt av äventyr hemma i Sverige. Här händer inte mycket, vilket är jävligt skönt också på ett sätt. Hoppas verkligen jag får sovmorgon imorgon, för det hade varit väldigt skönt att slippa ställa klockan !

Goodnight folks,
Mims



Söta Harry-John som är helt underbar när han är på bra humör !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0