En månad !

Idag har jag varit här en månad, känns faktiskt som att tiden har gått jävligt fort när ja tänker på det. En hel månad, five to go. :D

Hade jätte roligt och trevligt igår på festen, drack en massa, dansade, pratade och umgicks. Himla skönt att ha en kväll ute och inte vara i huset hela tiden. Och idag unnade jag mig en hel dag i sängen med pauser för rökning och ätning osv. Vaknade klockan halv tolv, jävligt gött med sovmorgon. Drack en cola direkt när ja kom ner till köket ! Inget sitter finare än en cola dagen efter man druckit. Har druckit tre idag, eller kanske fyra burkar, kan inte komma ihåg.

Imorgon blir det Ikea med Lilly och Harry för att köpa möbler till Lillys rum. Ska hjälpa Lilly lite att hitta allt hon vill ha osv, sen så MÅSTE jag äta svensk mat. Kanske köpa lite marabou också och lite svenska snacks när jag ändå är där. Och kankse man kan hitta några gåvor att ta med sig hem också? Hoho, can't wait. Endast tio dagar kvar innan jag kan åka hem och hämta mer kläder ! Ser fram emot denna resan så himla mycket ! Ska bli otroligt roligt att träffa alla igen.

Nu får det nog bli en film tror jag, eller kanske bok. Tänkte först säga varva ner, men med tanke på att jag inte gjort någonting idag så behövs det nog inte. Imorgon blir det tidig uppgång och en resa till Dublin på två o en halv timma.

Later
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0