Lördag

Påskafton där hemma och jag antar att alla blir fylleskallar ikväll. Have fun ! Här har det firats med en god middag, åt lamm vilket jag inte visste om jag skulle tycka om eftersom jag hört att det är en väldigt speciell smak. But I loved it ! Ruskigt gott, och potatis,  ärt&bacon sallad och morötter till det. Fan asså ja får nog också skaffa mig en man som kan laga riktigt god mat, kommer ju inte överleva utan sån här god mat.

Igår var några av Rachel och Harrys vänner över, drack några öl och chillade med dom. Väldigt trevliga, men var lite för segt somnade nästan i fåtöljen med Oviler. (Valpen) Och bestämde mig för att gå upp och lyssna på lite musik istället. Sov tills Lilly väckte mig imorse och gick och matade Ravello innan jag åt min egna frukost. Sen mockning och allt som tillhör hästeriet. Sen kom lite fler folk till middagen, killarna stack iväg till puben. Stannade hemma med Rachel och snackade en del, saknar att prata med vuxna mer. Ibland tröttnar man på att alltid prata och leka med barn utan att ha något eget sällskapsliv. Fast älskar Harry och Rachels vänner, så umgås gärna med dem även om de är äldre.

Imorgon blir det påskäggsjakt och säkert lite annat trevligt. Nu ska jag fortsätta lyssna på musik. Just nu spelas;




Tycker faktiskt Salem är lite små hunkig. Riktigt söt !

I was aiming for the sky !
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0