We don't celebrate sundays anymore

Galet seg dag,  har inte ens varit full i helgen och ändå känns det som att man är helt orkeslös och bakis. Konstigt värre måste jag säga. Har precis kommit hem från jobbet, segt att jobba söndag men hellre det än fredag när det är störst chans att det händer något trevligt.

Haft en riktigt rolig helg ändå, kollat på galna tjejer med tourettes och skräckfilm med chips och dip. Onyttigt är godast ! Nu ligger jag och degar i sängen med min dator, det är ungefär så många knyck jag orkar göra för tillfället. Ska nog ta och kolla på True blood i brist av annat, synd att de nya serierna bara kommer ut en gång i veckan, orkar ju inte vänta ...

Läst ut min bok har jag gjort idag ockå, otroligt bra. Camilla Läckberg är ett geni, får se vilken bok jag ger mig på härnäst. Nästa vecka fyller min bror år, kanske är dags att köpa en present? Har nog funderat ut ungefär vad det är jag ska köpa till honom.

Nej nu ska jag mysa med min underbara Wilma och glo på blodsugande bestar. Ha det fint mina vänner.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0