Time will tell

Tiden går så jävla fort, det är redan Onsdag. Jag tycker inte det var längesen jag kom hem från Cypern, men det är ett bra tag sen nu. Och jag klara verkligen inte av att gå och lägga mig tidigt längre, inte heller att gå upp tidigt. Igår blev det sent som vanligt, kollade på Ghost of girlfriends past, också en sån där lätt film som man kan se utan att behöva tänka över huvudtaget. Helt okej faktiskt. Blev inte stan idag, just nu sitter jag hemma med hundarna. Ska snart ut på en promenix med dom.

Kollade första avsnitett av Ghost Whisperer säsong fem igår, briljant ! Den serien rockar! Nu ska jag ta tag i mig själv lite, slänga av mig glasögonen och sätta i linser, man kanske inte ska se ut som ett kryckmongo när man går utanför dörren. Sen kanske det blir några cigg och kanske kaffe tillsamman med sayeh och keijser? Och ikväll ska jag kolla på Seppes träning, alldeles för längesen jag träffade henne.

Irland eller England? Det är den stora frågan. Och eftersom jag inte åkte in till stan idag, funderar jag på att unna mig med att beställa hem lite saker igen, haha. Vem mår inte bra utav nya kläder? Underbar känsla.'

mims

Kommentarer
Postat av: Neaaa

grymt mycket snygga kilalr kan jag lova :)

Miss u 2 :( mååååste ses snart!

2009-09-30 @ 21:06:47


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0