No boundaries

Det är helt underbart att vara ute och rida i höstväder, solen skiner men det är kyligt och hästarna är lite spralliga av blåsten. Helt enkelt underbart ! Saknar det så enormt, får ta tag i det där. Får hitta mig en pålle.

Idag fyller min käre bror år, har inte köpt någon present. Tänkte att han skulle få välja ut en själv istället för att bli missnöjd med vad jag köper. 21 år redan, herregud. Tiden går verkligen skitfort, jag kommer ihåg när han fyllde sjutton och då tyckte jag att han var jätte stor. Haha, en sak jag har märkt är att födelsedagar inte ens är särskilt speciella längre. Man har inte den där känslan man hade förr när man fyllde år, det är bara en dag där man får presenter och lite mer uppmärksamhet, men pirret i magen är helt klart borta.

Imorgon är det fredag, har för mig att det vra något jag skulle göra. Men jag kommer inte på vad det var, va fan skulle jag göra på dagen? Någon som vet? haha.

Nu blir det Gossip Girl och Marabour Apelsinkrokant, den bästa av det bästa!

mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0