Onsdag

Nu är det redan Onsdag, tiden går otroligt fort. Väntar på att mamma ska komma hem så blir det en tripp ner till Sportlife. Efter det så har jag ingen aning om vad som händer, känner för att göra någonting. Vill till Diamond Dogs, ett ställe som jag diggar stort på Avenyn. Trodde det skulle vara hissmusik och "fint" folk där, men det var en rockbar. Och den var grym ! Och bartenderna var inte dåliga heller!

Ska nog ta och beställa hem lite från HM nu, behöver lite sköna träningskläder. Kanske något mer fint som får åka med hem. :)

Vill verkligen till Stockholm, vill träffa Lena och sitta och tjöta. Jag vill kolla på Paramore, men det är ju ta mig fan ingen som vill åka med mig. SKa man behöva åka ensam?


I'm free, I don't belong to anyone. I'm my own person, and no one can take that away from me. And I love it !

mims

Diggar Nicklas Hocker the Rocker

Kommentarer
Postat av: SNYGGFIFFI

snart får vi allt ha en myskväll! de var ett tag sedan

2009-10-28 @ 18:49:44
URL: http://fritznekeijser.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0