Ignorance is your new best friend.

Idag har jag fixat gymkort, ska bli skönt att ha lite att göra på dagarna faktiskt. Och det är ju alltid bra att komma i form och inte vara en stor deg hög? Eller vissa kanske tycker det är charmigt också? Efter det kollade jag på Monicas träning med Cassonade, dom har kommit en bit sen jag såg dom sist. Är alltid kul att se att ens häst kommit till en bra människa. Saknar honom, kan ju han utantill. Menmen, kommer fler hästar.

Pirrigt, får se om jag får svar!

There's a fine line between love and hate. Anger and agony all matter in misery ! Gosh, hatar att det är så lätt att tappa tempramentet, att från ena stunden skratta till att bita ihop käkarna av ilska. Och det finns egentligen ingenting som gjort humöret sådant utan, det bara blir så. Hatar det, verkligen hatar det. Hade velat skrika, men det går inte. Gömmer undan det, där inne någonstans tillsammans med allt annat :)

Nervös inför helgen, får hoppas att min och Pebbles premiär går strålande! Ska vara i Halmstad klockan nio, jävlar. Tidig morgon iaf, anyway, sometime's gotta be the first, right? Nu ska jag ta mig en cigg, Läsa Fjorton år till salu och andas in den underbara kvällsluften.

bye fuckers.
Mims

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej lycka till med utställningen!:) det e riktigt kul med å ställa ut!

2009-10-20 @ 20:15:34
Postat av: Anonym

grannen jenny

2009-10-20 @ 20:16:31


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0