Galet !

Igår blev det Diamond dogs en stund, Jag och Emma satt där först själva och spanade in den ena bartendern. Snygga människor det finns där asså. Träffade en hel del folk från Ale, Duddes och hans vänner kom och joinade oss. Jag gillar Diamond Dogs starkt, har vart där tre gånger på två veckor ! Grymt bra.

Idag blir det bada tunna och basta hemma hos Marcus, lite chillkrök också tror jag. Passar mig perfekt idag, egentligen vill jag bara sätta på en film och somna. Men har inte vart med gänget på för länge nu, så det är änna dags ! Kommer nog bli fina fisken.

Har varit på kyrkogården också, har inte vart där på evigheter. Satte upp några ljus osv. Det är ju sånt man ska göra nu i Allhelgona tider. Och med tanke på det, älskar denna hösttiden. Kanske inte kylan jämt, men man får ju faktiskt ha kläder på sig som håller en varm, vilket jag kan vara väldigt dålig på att göra. Neee, nu är jag för trött för att skriva.

Talk to you later fuckfaces.
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0