Vampires are forever

Har precis klickat hem lite nya böcker från Adlibris ! Det är så jävla lätt att beställa hem saker att det nästan känns onödigt att åka till en affär och handla haha. I vilket fall sådana saker, även om jag älskar att gå i bokaffärer, helst av allt själv. Mysigt värre.

Har också betalat lite räkningar, haha. Det är inte roligt att bli vuxen, pengarna går som fan. Får nog ta reda på hur mycket jag gör slut med på en månad, kanske kan få upp ens ögon om hur man borde spendera pengarna istället. Men för tillfället lever jag livet, köper det jag vill ha och gör det jag vill. Who cares.

Ska klicka hem lite goa träningskläder också, behövs ju nu när man vill börja bli aktiv osv. Nu ska jag kolla på en utav vampyr filmerna jag laddat hem, får se om de är något att ha. Sen blir det att kolla på Emmys hoppträning på Ale och sen kommer Emma hit ! Härligt har inte träffat min kära vän på alldelels för länge.

See you later aligator.
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0