Sweet Sunday.

Älskar söngadar, älskar höst. Finns det något bättre än att spendera praktiskt hela dagen helt själv, kolla på filmer som gör dig alldeles varm i hjärtat, dricka te och emellanåt gå ut i det kalla för att ta en cigg? Jag tror inte det. Jag tycker om att vara själv, det är en underbar känsla att veta att man inte är beroende av att vara runt människor hela tiden. Jag klarar mig bra själv, jag behöver ingen annan människa att vara runt 24/7 för att må bra.

Igår bastade vi ett gäng hemma hos Marcus, det var mysigt. Killarna blev odrägligt fulla som vanligt ;) hahaha, vi tjejer satt mest och kollade på när de sjöng för full hals inne i bastun. Det var en mysig kväll, och om jag någonsin bosätter mig vid en sjö ska jag absolut ha en sån liten bastustuga med tunna utanför. Ruskigt mysigt.

Imorgon blir det träning, kanske tar jag och solar också. Resten av måndagen vet jag inte vad jag ska göra, kanske tar mig en tripp in till stan. Måste köpa biljett till en film som går på bio, för den vill jag absolut inte missa. Resten av veckan blir det väl som vanligt, träning tisdag. Kanske träning torsdag, emellan blir det vad jag gör det till. Ska se till att försöka få kontakt med en familj i Irland. För ta mig fan om jag kommer dit asså, låter som himmelriket för en djurälskare som mig. Och hur underbart hade det inte vart att komma ifrån detta tråkiga samhälle. Usch säger jag bara, kanske bokar jag också inte en tripp till stockholm snart. Är ju synd att ingen känner sig manad att gå på Paramore med mig, vill verkligen se dom. Menmen, det blir förhoppningsvis Dio den sjunde december på trädgårn med Emma iaf. Och det tackar man ju absolut inte nej till.

Någon som är sugen på Diamond Dogs på Lill-Lördag? Softa o ta några bärs, glo på snygga bartenders och leva livet? Aa jag tackar ju inte nej iaf.

Nu ska jag kolla på Flashforward, otroligt spännande serie. Ni får ha det förjävligt så kanske vi hörs, who knows.

Mims

Kommentarer
Postat av: Emma

Emma Detterberg gillar detta inlägg. Tummen upp!

2009-11-02 @ 01:22:15
URL: http://emmadetterberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0