Pepsi är godare än Cola !!

Gårdagen blev inte alls som jag hade planerat den, istället för att ligga hemma ensam och kolla på Idol och film så stack jag till Nol och umgicks med Sayeh, Nicke och Tommy. Vi spelade ett riktigt roligt spel, ungefär som Med andra ord fast inte riktigt som det. Det var kul som fan, jag som inte hade spelat det någon gång innan kom inte in i det tillräckligt fort. Den som hade Tommy i sitt lag vann såklart, han måste ju ha lärt sig alla kort utantill ! Det måste vara den enda anledningen. Till spelet drack jag lite vin, och de andra drack sprit och öl. Var ganska skönt med en chillkväll utan att det blir för mycket alkohol.

Har precis jobbat, och övningskörde från Kungälv. Det gick riktigt bra, första gången jag vågat köra på 45:an nu när det är ombyggd osv, men det gick briljant även om jag inte gillar rondellen i älvängen där folk kör som idioter hur dom vill.

Ikväll ska jag hem till Emilia som jag inte träffat på otroligt länge, ska bli mysigt. Blir lite tjejmiddag med några stycken, och Emilia är en utmäkt kock så kan knappt vänta !! Håller mig dock helt nykter idag, tror att det kan vara bra för min lever.

Nu tänkte jag kolla på Royal Pains och dricka Pepsi som är så underbart och påminner mig om Cypern ! Och till det blir det lite Sourcream Chips, mina favoriter !

Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0