Paranormal Activity

Godmorgon ! Inte för att jag vet om den är så himla god direkt. Ställde klockan på åtta, tänkte att jag skulle komma upp i tid idag. Gick upp vid nio faktiskt, tycker jag var ganska duktigt gjort av mig. Speciellt eftersom jag somnade någon gång efter tre, hatar timman tre. Den är värdelös, kan inte somna när klockan har gått över tre, och tänk min panik igår när jag kollade på klockan och den var 02:59. Skit kul, jag inbillar mig säkert men det känns verkligen som att jag inte är själv i mitt rum på nätterna. Härom natten vaknade jag av att det kändes som om någon drog i mitt täcke och i min kudde. Och inatt när jag höll på att somna fick jag knappt luft och kändes som om det var något tungt över bröstet. Jag kanske börjar bli paranoid och inbillar mig saker, är ju väldigt mottaglig för den andra sidan. Älskar ju allt som har med det att göra, älskar att skrämma upp mig själv och andra. Det är däremot inte lika roligt när man är själv !



Funderar på om denna filmen är någonting att ha? Paranormal Activity. Kollade på trailern där de hade filmat personerna som såg filmen för allra första gången. Och de verkade vettskrämda ! Så den kanske är värd att se, det har också sagts att folk spydde när de såg den. Och det kanske jag inte är lika sugen på faktiskt, tro det eller ej. Här har ni länken : http://www.youtube.com/watch?v=F_UxLEqd074&NR=1

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0