Mobil bloggning!

Förstå gången jag bloggar från mobilen faktiskt. Har inget internet här hemma nu, det slås nog på runt två tror jag. Ligger i min säng just nu och spelar harpan på datorn och har tända ljus i mitt städade rum. Det luktar vanilj och känns allmänt hemtrevligt. Snart får jag väl hoppa in i duschen, ska inåt stan senare och träffa emma. Blir säkert en fika om jag känner oss rätt! Måste nog ta mig en promenad med hundarna också så dom får komma ut på dagen. Men jag är så jävla seg, hade kunnat somna hur lätt som helst nu, och det är inte alls bra för måste vända tillbaka dygnet. Men anyway, ska väl läsa lite i min bok och hoppas på att mina nya böcker kommit idag. Ha det för jävligt, Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0