Fredag eftermiddag

Fick precis ett sms om att mina böcker kommit till Ica nu, äntligen. Har fått vänta väldigt länge tycker jag, en och en halv vecka. Men får hämta dom imorgon iaf, det ska bli kul med lite nya böcker.

Är jävligt seg idag med, känns som att jag vill sova hela jävla tiden. Förstår inte varför ! Var iaf nere på gymmet ett tag förut med mamma o robin, det var skönt att röra lite på sig. Har ju inte tränat på hela veckan. Men känner fan att jag måste börja rida nu asså, minst två dagar i veckan så jag kommer igång igen. Det går ju inte att jag är helt otränad inom ridning om jag ska åka till Irland och rida en massa. Så det får jag ju allt komma igång med.

Ikväll blir det Tacos till mat, mums. Kände verkligen för det, efter det vet jag inte vad som händer. Känner att jag borde ta det lite lugnt nu faktiskt. Får kolla lite på Royal pains och äta mig tjock, det är alltid gott !!!

Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0