Follow me, into my dreams.

Har varit och ridit imorse, övningskört och hälsat på min gamle Cass. Ridningen gick bra idag, känns mycket bättre nu när man ridit några fler gånger. Och sen blev det stan, kollade lite i affärer med Emma. Men vi kände inte alls för det så vi gick på bio. New Moon blev det såklart, den var bra. Jacob Black slår ju Edward med HÄSTLÄNGDER, i denna filmen. Det beror på vad man tycker om, men han är definitivt en man i min smak. Man kan ha han som både husdjur och kille om man vill.



En kille som kan anpassa sig är ju aldrig helt fel liksom !


Nu är jag jävligt trött, ska ta mig en kvällscigg och läsa bok. Och sen blir det faktiskt sovdags, kanske blir det ridning imorgon igen. Och sen ska jag vara med Seppelito :)

Have a good night
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0