Chocolate rain.

Blev ingen träning idag, orkade inte ta mig ner dit själv. Och kände inte alls för det idag, ganska dåligt av mig. Men tänkte att om ja tränar hela tiden så kommer jag sluta tycka att det är roligt, på torsdag får de bli träning igen. Antingen simma eller gymmet. Kanske klämmer jag in någonting imorgon också om någon känner sig manad att åka med? Fast imorgon känner jag för att åka in till stan, vill ha en ny piercing eftersom jag lyckats tappa flera kulor till den jag har och känner att det är dags för en ny. Sen känner jag för att strosa runt lite och bara köpa lite smått och gott. Lite tofsar och spännen behöver jag också eftersom sånt alltid försvinner hela tiden.

Kanske någon snygg tunika också, får väl ta mig en titt inne på Tessie igen om de har fått in någonting nytt. Är det någon som är sugen på stan imorgon? :)

keep in touch
mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0