say whaaaat?

Söndag, herregud. Skulle ju pluggat idag, men hur fan ska man orka det? Har för mycket IGEN, haha pallar inte. Får försöka ta tag i det denna veckan. Annars har jag bara degat idag, var uppe med tuppen imorse men fortsatte att sova en stund till sen när jag kom hem. Men sen bar det av till stallet igen, de från kungsbacka kom och provred Cass en gång till. :)
Kollade på Djävulen bär Prada, igen. haha, och nu orkar jag inte göra någonting, tänkte duscha men dom andra här hemma ska väl sova nu så då stör jag väl dom. Men SKIIIIIITSAMMA.

Chill out mates.


Vad är det som ni vill förstå? Ska ni resa er och gå om jag säger precis som det är?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0