Mad

Fan va rolig teatern var, riktigt bra :D haha 1,2,3 Stunk Ab, riktigt bra :D Tänkte på Morgan och Lasse på "Tippen" hela tiden eftersom lasse var med där, haha hur kul som helst.

Sen blev det förfest hos johan andersson, och sen åkte vi sköpet till kungälv och stack till O'learys och sen en stund till Krogen, riktigt kul. Älskar folket riktigt mycket, sjukt roliga attumgås med faktiskt :D

Nu sitter jag och är taggad vid min dator, och hur kul är det då? Själv, hahaha. Riktigt patetiskt faktiskt, känns ju ganska värdelöst, önskar det var efterfest någonstans, men man orkar ju inte åka någonstans utan skjuts nu. verkligen inte. Söndag imorgon, helgen är över, FUCK! helvete också, då måste man börja plugga igen, vill förlänga min helg fan.

Nu ska jag väl kolla OTH och sen däcka eller nåt, för ingen annan verkar komma med ett bra förslag?
Whatever LOSER

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0