Born for this !

Underbart, två saker är redan färdiga som jag kan stryka från min lista. Och tre andra är på god väg att bli färdig. Jag kanske verkligen klarar av dessa två veckorna? Jag ska fan klara av att göra allt i tid och ändå göra allt annat jag vill göra, tur att man är effektiv om man vill vara det :D

Nej, nu hade det passat fint med ett oth avsnitt, har ju inte sett sedan avsnitt 16 :( men vill inte tanka för det skulle vara min otur att åka fast för det, skulle inte förvåna mig det minsta faktiskt !

Nej, får väl lägga mig i sängen och läsa min Engelska bok som jag också måste läsa ut. Sigh, detta ska allt gå bra ! ;)

Nattinatti

Kommentarer
Postat av: agnes

Haha, ja verkligen!!

2009-05-06 @ 15:30:23
URL: http://agneskarlevid.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0