Boom boom pow.

Shit, ganska dålig på att uppdatera har jag ju vart. Har knappt vart hemma känns det som, fast det har jag ju. Har väl inte haft någon ork att sätta mig här och uppdatera bara.

I Torsdag var det först krök hos Jörgen med de gamla vännerna, och några av Jörgens nya. Sen blev det en tur hem till Coffe där vi var tills klockan blev halv tre och bestämde oss för att dra till trädgårn en stund. Var där en timma, haha. Sen åkte vi hemåt. Igår så var det partey hos Natti med alla dom roliga :) Och idag har det endast varit deeeeeeeeeeg. Hur gött som helst egentligen, kan inte ens komma ihåg när jag var hemma en lördag senast. Var ett riktigt bra tag sen.

Nu ska jag nog slagga eller kanske kolla en film, imorgon är det en tidig morgon. Upp klockan sju för att ta ut pållarna, yeeeeeeepp. Skit gött, nej men det är bara att åka hem och lägga sig igen. :)

Catch ya later dudes.

I like that boom boom pow
Them chickens jackin' my style
They try copy my swagger
I'm on that next shit now

I'm so 3008
You so 2000 and late
I got that boom, boom, boom
That future boom, boom, boom
Let me get it now

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0