my sacrifice

hello my friend, we meet again.
Above all the others well fly,
This brings tears to my eyes,
My sacrifice
how quickly life can turn around in an instant
It feels so good to reunite within yourself and within your mind
Lets find peace there.

jag orkar inte mer längre, jag har inga känslor kvar. det finns ingenting att känna, jag är tom, den enda känsla som finns inuti mig är att jag INTE ORKAR MER. jag orkar inte prata, jag orkar inte le, jag orkar inte umgås, jag orkar inte. jag är längst ner i det hål jag själv grävt. och jag kan inte komma upp längre, för jag orkar inte klättra. mina krafter är slut. jag gav upp för längesen, det ni har sett är bara skalet av vad jag än gång var.

never forget.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0