Wildfire

Har inte gjort något mer än att kolla på Wildfire, säsong ett och har börjat komma en bit in i säsong två :) Riktigt bra serie faktiskt, fan vad jag önskar att jag bodde på en sån stor gård med massvis med hästar runt omkring en. Underbart, det får det allt bli, jobba på en ranch någonstans, Australien eller Nya Zeeland kanske det kommer bli.

Har faktiskt vart ute med Wilma också, och ätit mat. Ska ta mig ett bad sen också tror jag, om jag orkar. Såg att klockan redan var nio haha, tiden går fort när man har serie maraton! Nej nu ska jag koncentrera mig på Wildfire och sen ut och ta mig en cigg och äta Mascarpone glass ! :D mums.

later
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0