sleepyhead

Är väldigt trött nu, har vart i kungälv och kollat på emilias mosters kille när han sjöng. Satt där och drack lite, väldigt mysigt och trevligt med Emilia. Men blir alltid så jävla trött när jag druckit lite, så man inte blivit full utan bara helt trött i huvudet.

Imorgon ska jag till stallet med emilia, några som ska komma och kolla på hennes ponny. Så ska vara med henne där lite :) alltid roligt, kanske ska hjälpa henne med honom också, rida tillsammans med henne så hon får igång honom. Kan bli som i gamla dar när vi red tillsammans oftare :)

nej nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, ska nog ta mig fan sova nu. Ska upp ganska tidigt imorgon ändå, goodnight peeps.
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0