Anna Nichole Smith

Blev ingen bio tyvärr, men kollade på filmen de gjort om Anna Nichole Smith. Den var bra och det gjorde mig inget att vara hemma ikväll för imorgon ska jag upp tidigt med tuppen. Då bär det först av till Stena Line där jag och mami ska släppa av min lillebror som ska på Dana Cup, kommer säkert gå vilt till om dom inte har alldeles för tråkiga ledare då vill säga. Efter det ska jag träffa min storebror Joakim, hans fru Maria och deras underbara unge Tindra. Blir väl fika eller en mysig liten promenad tror jag, det är ju ganska tidigt på morgonen, vid nio eller något sånt där. Kanske inte är så tidigt för en del, men för mig är det de, speciellt eftersom jag vänt på dygnet totalt nu det senaste. Och jag har kommit på att jag somnar mkt fortare och vaknar mycket tidigare när jag sover borta, så kanske borde vara borta oftare haha.

Imorgon blir det också inköp av en mobil, vilken får ni veta efter jag köpt den! Kommer antagligen kolla en del kläder och annat skoj när man ändå är inne i stan med mami. Ska köpa någon present också till Bethines son som fyller år, fem tror jag. Underbar unge, som alltid räknar med att jag ska komma och vara lektant! :) men det är kul, iaf till en början.

Får se til att ta tag i det där med resa och så också, för det här går ju inte längre. Kan ju inte baravara hemma i detta dåliga vädret, nu har Fia kommit hem också så jag antar att hon är jätte brun. Henne vill jag fan inte se, då blir jag lack. Jag vill också vara brun och fräsch och sitta vid vattnet och ha underbar värme. Så det måste det absolut bli i sommar, tråkigt att bara vara hemma i denna tråkiga del av Sverige.

Nu ska jag kolla på film eller läsa ut min bok, sova ska jag göra snart iaf om det går, så jag inte ser ut som ett vrak imorgon.

21 guns med Green day är fett med nice!

Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0