Onsdag, början på helgen.

Början på min helg nu, och kan inte säga att det känns helt fel. Är ledig imorgon och på fredag, och det ska ju tydligen bli kanonväder båda dagarna, så då blir det nog en del schtek i solen.

Imorgon är det ju valborg, vet inte riktigt vart man ska ta vägen än. Får väl se vad som bjuds på.

Mina ögon är fuckade igen, inflammation. Borde fatta att jag inte ska sova med linserna i, men dum som jag är gör jag ju aldrig det.

Imorgon blir det sola, shopping och stallet någon gång på dagen iaf. Ska blir gött med nya kläder, IGEN. Fan tycker jag får nya kläder hela tiden. Men tycker ändå inte att jag har några snygga fräscha kläder att välja mellan, skumt.

det var ju allt faktiskt, go teaaam BRAAAP

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0