Och när denna dagen slutar, tar en annan vid.

Och efter helgens ledighet tar en ny jobb vecka vid, men jag gillar måndagar. Det är de dagarna som sätter standarden för hur resten utav veckan blir, har du en kass måndag tappar du hoppet om resten utav dagarna. Nu menar jag inte att en måndag måste vara perfekt och att allt ska gå ens väg, för det händer ju sällan. Men det beror helt på ens egna perspektiv på det, hur positiv man är och vilken inställning man har till de prövningar som kommer ens väg. Ja ser fram emot imorgon, kanske beror det lite på att jag är ledig tisdag&onsdag också. Men bara kanske..

Har förresten skaffat mig en ny blogg, mest för att den är lättare att blogga på från iPaden. Anyhow, [email protected]

Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0