Sunday, best day of the week.

Söndagar måste ju vara de bästa dagarna, slutet på veckan. Man måste inte göra något speciellt utan kan välja och vraka som man vill. Antingen gör man inget eller så gör man allt man inte hinner annars.
 
Tog mig ur sängen idag och åkte till Biltema för att köpa navkapslar till min bil, och fick också svängt in till Bäckebol och in till Mediamarkt. Hade ju två presentkort där som jag fick i julklapp som inte kommit till användning ännu. Så äntligen fick jag köpt mig ett nytt objektiv! Får bara hoppas att man kan få användning för det snart ( kan det gråa trista vädret försvinna tack??)! 
 
Nu ligger jag i sängen och vilar mig efter denna dagen, och efter att ha städat åt våra fiskar också. En Caramel Macchiato på det och dagen känns fullbordad ! Tacka vet jag söndagar, bästa dagen på veckan. 
 
 
 
En bild som är tagen med mitt gamla objektiv

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0