Hej igen världen!

Är tillbaka till verkligheten, hösten i Sverige och allt det vanliga. Måste också säga att mitt medvetande också är tillbaka idag, då det verkade som att all energi var som bortblåst igår. Att endast få sömn på bussen och flyget hem mitt i natten gör ju dock att man känner sig rätt vissen. Men nu är jag åter laddad, och redo för höstens rutiner.

Jag hade en mycket välbehövlig semester vecka i Turkiet, som mestadels bestod utav sol, bad och god mat. Tråkigt nog för er tog jag inte allt mycket bilder, vågade inte ta med mig kameran någonstans efter att min pojkväns mobil blev stulen. Men samtidigt var det skönt att helt slappna av, inget måste utav att ha bilder att visa. Eller känna sig tvungen att hålla koll på väskan hela tiden, en vecka med complete relaxation!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0