Swing, swing back to me.


Nu börjar det släppa, febern verkar ha lagt sig och halsonten och nästäppan verkar bli bättre.
Är ju fortfarande inte bra eftersom det gör ont på morgnarna fortfarande, men jag är positiv.
Till helgen är jag redo för jobb och livet utanför mitt rum och säng. Har legat i sängen och knappt rört mig,
kollat på SJUKT mycket serier och drömt bort timmarna. Och tack och lov för det, annars hade jag väl
bara blivit värre. Och jag vill ju inte vara sjuk när jag åker till Irland nästa vecka. Och när min gubbe
kommer hem på måndag. Som jag längtar !! 

Nu ska jag försvinna in i min boks värld, nämligen Camilla Läckbergs "Änglamakerskan". 
Som vanligt otroligt spännande och bra. Råder er att läsa, och om ni inte läst de andra,- Please DO!

 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0