Snowfall

Snön föll ner så fint i solskenet förut idag när jag var i stallet. Måste säga att vinter känslorna kom som en explosion! Har inte haft några vinter eller jul känslor överhuvudtaget ännu, vilket jag vet att många andra har. Jag har inte längtat efter julbak eller pyssel än, men idag när snön föll och solen sken så kom allt på en gång! De där känslorna som gör att man blir alldeles varm i maggropen och bara känner för att krypa upp i soffan under en filt, dricka en kopp varm choklad och tända lite ljus.

Så här får ni några vinter bilder från weheartit som gör att jag får just de där vinterkänslorna!


Kommentarer
Postat av: Emma

Fruktansvärt fina bilder. Den första och sista speciellt! :))

2012-10-28 @ 15:55:16
URL: http://emmaruuska.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0