Söndag kväll

Hej där! Fullt upp i helgen med jobb som vanligt, men nu ligger jag i sängen och slappar lite med en underbar kopp varm choklad. Det är allt något speciellt med det såna här kyliga kvällar. Men snön saknas, snart är november över och ingen snö har vi haft.. Är väl positivt också eftersom jag fortfarande kör med mina slitna sommar däck! Så snön kan vänta en vecka till så jag kan ge mig ut på vägarna.

Börjar känna gör att hitta på massa julpyssel, julbak och shopping! Men när ska man ha tid egentligen? Man jobbar ju nästan jämt känns det som och gör man inte det så är det så mycket annat man måste göra.. Men vad är väl en bal på slottet?

Ha en bra måndag imorgon, det ska jag försöka ha på jobbet.. Hela dagen lång!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0