Onsdag kväll

Det är sjukt vad tiden flyger förbi, senast jag uppdaterade var ju i söndags. Och snart är det helg igen!

Ingenting alls speciellt har hänt det senaste, därav anledningen till frånvarande uppdatering antar jag. Jobba jobba jobba!

Igår hade jag en mysig dag dock, umgicks med min mor på förmiddagen och var iväg till Pebbles uppfödare för att kika på hennes nya tillskott. LIVSFARLIGT! Man vill ju ta med dom hem allihopa!!!!! Så mysiga och underbara, och bättre uppfödare får man leta efter. Synd att man inte har mer tid, vad jag hade älskat att dela den tiden med min hund.

På kvällen blev det några glas vin och god mat hemma hos min goda vän Emilia med härliga människor. Så min lediga dag togs verkligen tillvara!

Nu ska jag strax släcka och försöka sova, ska se om jag är morgonpigg bog imorgon för en runda innan jobbet!! Hmm..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0