Dream big!

Hej där!

Måndag igen och det känns helt okej faktiskt, var mindre pigg på det imorse men det är skönt när man gått hem för dagen.

Varit ledig i helgen och fått göra sånt som man normalt sett aldrig hinner göra andra lediga dagar. Så som att gå upp tidigt och göra goda mackor och en kopp varm choklad för att krypa ner under täcket igen och titta på tv i lugn & ro! Finns inget mysigare än morgnar där man har tid att lata sig..

Har också hunnit med att ta hand om min häst och rensa lite uppe i stallet, det behövs ju det med! Har också passat hundarna eftersom mamma var uppe i Stockholm på mini-semester. Så har fått mysa en hel del med de också. De ligger ju gärna kvar lika länge som jag på dagarna, helst skulle de nog ligga kvar tills på kvällen om de kunde! Men igår tyckte jag att det var dags för en långpromenad, så vi hoppade in i bilen och begav oss till Kungälv. Där hämtade vi upp mormor och så åkte vi upp till Fontin och gick runt sjön, tände ljus på morfars grav och fikade efter det. En riktigt härlig söndagsförmiddag hade jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0