words, spinning around in my head.

Åh underbara soliga dag ! Har vart en helt underbar ledig dag, vaknade sent. Åt god pannkaks och bacon frukost med hjärtat ute på altanen för första gången i år. Vi dröjde oss kvar i solen en stund innan vi stack iväg till Plantagen för att inhandla något roligt att så. Det blev en tomat planta denna gången, ska bli kul att se hur det går. Har ju lyckats med det en gång tidigare, men man får ha tålamod. Det är inte den snabbaste växten direkt. Men köpte riktigt fina krukor till dom i alla fall. Ska allt ta bild på dom imorgon om jag hinner det!




Imorgon blir det jobb, innan det ska hästen hinnas med. Träningen har faktiskt hamnat lite på hyllan denna veckan. (Och jag som skulle börja springa extra mycket innan Vårruset, kanske blir powerwalking för mig istället?) Men jag känner att jag har alldeles för mycket i luften nu med jobb, hästen, vänner och andra projekt jag är sugen på att starta. Jag har alltid fungerat bäst under stress och med mycket att göra, men ibland är det skönt att bara stanna upp och inte göra ett dugg. Var ett tag sen jag hade tid att ha en sådan dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0