Godmorgon.

Otroligt dålig uppdatering från mig det senaste, I KNOW! Har jobbat kvällar och igår var jag iväg hela dagen.
Försökte slänga in något litet igår i alla fall. Men idag hoppas jag att det blir lite bättre.


Igår var jag som sagt och tatuerade mig, men vi blev inte helt färdiga med min drömfångare.
En gång till så ska nog allt sitta på plats. Efteråt drog jag och pojkvännen min till Överby Trollhättan.
Shoppade lite, drack lite kaffe innan vi drog oss hemåt otroligt trötta. Vi var nog inte hemma förrän
klockan var åtta-halv nio. Och då åkte vi hemifrån vid nio på morgonen.
Så man kan verkligen säga att vi var borta hela dagen.



Har tagit bilder på de jag shoppat, så håll utkik de puubliceras senare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0