Bilprovning

Irriterande att man gått upp och stressat i sig frukost osv för att åka och besikta bilen. Så har dom strejk... Skulle ha lyssnat på Stefan när han sa det till mig igår. Men nej envis som jag är, eller rättare sagt tanken "nej men det gäller nog inte här, eller de är nog någon annanstans". Precis som med mycket annat blir jag alltid biten i arslet.


Men som tur är ringde en kollega och undrade om jag ville hoppa in tidigare och sluta tidigare idag. Så det var väl tur att jag kom upp tidigare ändå, så jag kunde komma hem tidigare ikväll.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Fan va typiskt:( Men de va ju ändå tur att du fick komma till jobbet tidigare då. Så du inte gick upp tidigt helt i onödan...

2012-05-10 @ 16:48:04
URL: http://emiliasljuvating.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0