Better late than never.

Är otroligt trött, brist på sömn är det ju ofta ! Men nu är det nog värre än vanligt.
Varit en fullspäckad dag idag, men hyfsat tidig uppgång (med tanke på att jag inte somnade förrän fyra snåret!)
Var i stan igår nämligen, umgicks med lite människor. Satt på uteservering och gick
vidare för lite dans. Vilket slutade med typ noll dans, för jag var så himla trött.
Och ont i fötterna som bara den efter att ha stått på nästan samma ställe hela jobb passet.




Varit på en GIGANTISK loppis idag som sträckte sig runt hela majorna i princip.
Det stod folk överallt, folk gick överallt. Det var trångt, billigt, soligt och väldigt roligt !
Fyndade allt lite små pill som ni ska få se någon gång, när jag känner att jag orkar ta kort på det.

godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0