17 maj

Har börjat slappna av lite efter jobbet, ett tio timmars pass avklarat.
Var väldigt mycket att göra, så höll igång in i det sista. Så nu ligger jag här
i sängen och ska kolla på lite serier och ta hand om mig själv. Ladda om och
spara energi inför imorgon. Då blir det stallet och jobb igen.




Idag fyller den här guten år ! Hela 20 år gammal och grå är han, men ack så underbar.



Drömmen är att kunna jobba med någonting i framtiden där jag är min egna chef.
Där jag har mer frihet till att göra vad jag vill, och mer pengar som ger mig frihet.
Det är väl vad alla drömmer om antar jag, men jag ska allt se till att hitta på någonting
som gör mig mer harmonisk. Som får mig att vakna upp med olika projekt för varje dag.
Inte trampa runt i samma träsk hela tiden, samma rutiner och dagsplaneringar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0