Two days off !

Haft en härlig dag idag, gick upp tidigt och åt frukost och åkte till gymmet. Skulle både gymmat och solat men gymmet hade stängt eftersom de ska byta alla maskinerna i Nol, så det blev bara solning för mig. Inte riktigt vad jag hade planerat, men väl hemma i Älvängen så fick det bli en hurtig powerwalt på 4 km. Det var riktigt uppfriskande, efter körde jag Nike training app stretching vilket var underbart ! Kände verkligen hur mjuk jag blev i kroppen utav det.

Åkte också upp till stallet, men mockade bara eftersom jag började jobba klockan två idag. Eller det var vad jag trodde iaf, men när jag kom ner till jobbet så skulle jag egentligen börja klockan tre. Förstå min besvikelse när jag stressat för att hinna med allt, hade kunnat rida idag egentligen!!! Men eftersom jag redan var på jobbet vid två så fick jag börja jobba då, ändå. Så en extra timmas lön får jag iaf !
Nu ligger jag i sängen och bara jäser, och känner hur underbart det känns att jag är ledig i två dagar framöver. Ska träna och rida imorgon, men förutom det så har jag inte något planerat vilket känns väldigt härligt ! Mina lediga dagar brukar annars planeras för varje timma. Vilket gör att det blir väldigt stressigt ibland, känns som att man aldrig är riktigt "ledig".
Love
Mims
Pics from weheartit.com

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0