Tired.

Ligger i sängen och inväntar att tröttheten ska ta över helt. Kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska ställa klockan imorgon så man inte sover bort hela dagen eller om man ska gå upp hyfsat tidigt, så man kan hinna med mycket? Oftast när jag ska bestämma mig innan jag somnar, så vinner det första alternativet med sovmorgon. Men nu det senaste har det vart väldigt härligt att ha långa dagar att njuta utav.

Var som sagt i Trollhättan förut idag, på Överby. Som faktiskt är ett utav mina favoritställen att handla på eftersom det är så lugnt och skönt där. Pojkvännen behövde kolla lite kläder och två saker fick följa med hem ! Mycket snygga saker dessutom. Jag som inte kan hålla i mina pengar spenderade ocksså lite, jag som precis vart på shoppingspree i London??!?!?!?! Köpte en basic vit tröja som är lite oversize typ. Och två par trosor fick man billigare då tag 2 betala för 1 ! Längtar tills lönen kommer, behöver hitta ett par jeans och en ny väska. Resten utav pengarna får jag verkligen inte röra ! Måste laga min lilla bil också, och det blir VERKLIGEN INTE billigt.
Imorgon blir det stallet, träning och att umgås med Emilia förhoppningsvis. Hoppas vädret blir lika fint som idag minus blåsten !
Love
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0