Time to get some SLEEP !

Har varit trött ganska länge, men det är så lätt att fastna i bloggens värld. Att justera grejer, kolla andras bloggar och andra saker på internet. Har blivit ganska sent de senaste kvällarna nu, så nu måste jag säga godnatt men tänkte först berätta lite om min dag.
Åkte först in till stan med pojkvännen min, gick runt och kikade lite. (Köpte inget!!) Eller rättare sagt, köpte ingenting till mig själv, men fick köpt de presenter jag skulle. Efter staden åkte vi hemåt och lagade lite god mat, i väntan på att jag skulle iväg och träffa två vänner. Blev lite "mini" kalas för den sötaste ungen jag känner Milton, han fick lite presenter men eftersom de var mjuka intresserade det nog hans mamma mer. Man kommer ju ihåg själv när man var liten och fick kläder-USCH ! Nu för tiden blir dock reaktionen annorlunda :)
Upp till stallet efter det med min mor och motionerade lite med hästen, min goda vän Emilia hängde med upp och höll mig sällskap. TACK! :)
Nu ligger jag i sängen och ska stänga ner datorn och sova, upp tidigt imorgon för gym med Emma Detterberg :) Härligt.
Love
Mims
ps. Åker all text ihop, så vet jag faktiskt inte vad det beror på. Det bara blir så när jag skriver över datorn, HATE IT ! Någon som har tips om hur man fixar det?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0