Stormy monday!

Underbart väder ute och har hunnit med mycket redan känns det som. Har varit i stallet, släppt ut hästarna mockat alla boxar och lunchat dom. Mer än så blev det inte, är som ett hårt gympass det där, så mamma får ta motioneringen utav hästen.
Sitter just nu med inpackning i håret, är lite mer som en inpackning/toning eftersom den också ska tona mitt hår lite för varje gång. Eller iaf göra det lite ljusare. Har bara hunnit använda den en gång, men tyckte att det märktes redan första gången så ska bli kul att se hur det ser ut efter denna gången.
Jag är superkass på att lägga upp bilder eller ta bilder på saker wwsom ni kanske vill se. Och det känns som att jag aldrig har tid till det. Men jag ska försöka hinna med det idag, ska strax iväg till trollhättan och sen blir det träning. Men jag ska försöka få upp lite bilder från London iaf.
Tack för tålamodet
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0