O Sole Mio !

Godmorgon ! Härligt att vakna upp till en solig dag igen, ska strax iväg till stallet och motionera min häst. Det är så mycket roligare nu när det är soligt och vårväder, hästarna blir piggare och du slipper lager-på-lager kläderna.

Åt en god och proteinrik frukost, äggröra gjord på två ägg och lite vispgrädde ( mjölken var slut) och till det hemmagjord bagel med philadelhia ost och tomater på. En del kolhydrater i den rätten också men eftersom jag ska både rida, jobba och träna idag så behöver jag alla kolhydrater jag kan få i mig, så jag håller både humöret och energin uppe ! Måste se till att få i sig tillräckligt med mat, så man inte går och lagrar upp på fettet!  Vill ju förvandla det till muskler.
Blir ett kort jobb pass idag, men det är härligt att börja lite slow när man vart ledig i en hel vecka totalt. Underbart ! Men ska bli skönt att komma tillbaka till rutinerna och att tjäna pengar, no money no funny !
Love
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0