Lovely Monday!

Haft en härlig dag idag, med tre timmars jobb haha (onödigt) men helt okej eftersom jag kom upp i tid och ändå skulle till frisören i älvängen. Slingade håret och efter det stack jag iväg till stallet för mockning och ridning! Det var underbart i solskenet men faktiskt ganska kallt. Nu kom vi precis hem till Stefan igen efter att ha varit på mediamarkt och xxl, bara tittat inte köpt något även om det kliade i fingertopparna! Får allt spara mina pengar till London, kommer ändå vara helt pank när jag kommer därifrån.

Eftersom mitt morgon inlägg aldrig funkade att lägga upp kan ni få en bit av det här; Min frukost idag bestod utav havregrynsgröt, med linfrön och äppelmos eftersom det går fort att göra och fort att slänga i sig! Inte alltid super gott men man får i sig kolhydrater iaf!

Love
Mims


Kommentarer
Postat av: Emilia

Fin du blev i håret :)

Och va smart att lägga linfrön på gröten, de får ja prova ;)

2012-03-05 @ 21:37:28
URL: http://emiliasljuvating.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0